39,600 RSD 1
Korpa

BRAVUS d.o.o. – Uslovi kupovine putem online prodavnice bravus.rs

Opšti uslovi kupovine

DRUŠTVO ZA TRGOVINU, PROIZVODNJU I USLUGE BRAVUS DOO BEOGRAD (PALILULA)

Matični broj: 20498889

Pib: 105951565

Posetom ili kupovinom na Internet prodavnici bravus.rs prihvatate Uslove korišćenja koji su navedeni u daljem tekstu. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate i upoznate se pravilima koja primenjujemo. bravus.rs.com zadržava pravo da bez prethodnog obaveštavanja vrši izmene i dopune ovih Uslova kupovine.

Komunikacija elektronskim putem

Kada posetite bravus.rs ili nam pošaljete email poruku, komunicirate sa nama elektronskim putem. Prihvatanjem uslova korišćenja saglasni ste ste da sa nama komunicirate elektronskim putem. Naša komunikacija prema vama će biti putem elektronske pošte (email) ili obaveštenjima koja ćemo objavljivati na ovom sajtu.

Izjava o zaštiti privatnosti

U ime Internet prodavnice bravus.rs obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni Internet prodavnice bravus.rs odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Intelektualna svojina

Sadržaj prikazan na ovom sajtu kao što su stranice, dizajnerski elementi (dugmići, ikonice i sl), tekstovi, fotografije, logotipi, audio zapisi i softver su vlasništvo bravus.rs ili njegovih dobavljača i ne mogu se koristiti bez predhodne pismene saglasnosti bravus.rs. Ukoliko za sadržaj koji se nalazi na bravus.rs smatrate da je vaš i da je zloupotrebljen, molimo vas da nas kontaktirate u cilju utvrđivanja intelektualne svojine. Sve informacije dostupne na internet stranama isključivo su informativnog karaktera, ne smeju se koristiti u komercijalne svrhe niti distribuirati trećim licima.

Opisi proizvoda

bravus.rs nastoji da sve proizvode opiše što je tačnije moguće. Takođe, bravus.rs ne garantuje da su svi navedeni podaci u vezi proizvoda apsolutno tačni, kompletni, pouzdani i bez grešaka. Ako proizvod koji ste kupili odstupa od podataka koji su navedeni na sajtu možete ga vratiti u nekorišćenom stanju sa kompletnom dokumentacijom koju ste uz njega dobili, a mi ćemo vam vratiti novac.

Cene proizvoda

Sve cene proizvoda navedene na sajtu su iskazane u dinarima(RSD) sa uračunatim PDV-om. bravus.rs se obavezuje da će prihvatiti svaku cenu po kojoj ste napravili narudžbenicu bez obzira da li se cena proizvoda promenila nakon kreiranja narudžbenice.

Radno vreme

bravus.rs radi od 00-24h, 7 dana u nedelji. U slučaju tehničkih problema ili tokom redovnog održavanja sajt može biti nedostupan o čemu ćete biti obavešteni porukom na sajtu ili putem email-a.

Promena podataka na sajtu

bravus.rs zadržava pravo da može u svako vreme, bez prethodne najave, promeniti podatke prikazane na bilo kojoj stranici sajta. Posetioci bravus.rs nemaju pravo da jednostrano menjaju uslove korišćenja, a svaka eventualna izmena je nevažeća osim u slučaju da se obe strane saglase pisanim putem.

Ostalo

Delimična ili potpuna neprimenjivost ili nezakonitost određene odredbe ovih Uslova korišćenja, neće uticati na punovažnost ostalih odredbi koje ostaju na snazi u celini. Neprimenjiva ili nezakonita odredba će biti zamenjena drugom odgovarajućom odredbom. Saglasni ste da vaša prava i obaveze proistekle iz ovih Uslova korišćenja ne možete preneti na treća lica bez izričitog pismenog odobrenja bravus.rs.

Uslovi kupovine na internet prodavnici bravus.rs

bravus.rs je internet prodavnica koja posluje u skladu sa Zakonom o elektronskoj trgovini i svim ostalim važećim zakonima i propisima u Republici Srbiji.
Detaljni uslovi kupovine navedeni su u sledećem tekstu. Molimo Vas da se upoznate sa njima pre nego što obavite kupovinu:

I NARUČIVANJE

Za naručivanje proizvoda iz ponude Internet prodavnice bravus.rs potrebno je da ispratite sledeće korake:

  1. Pronalaženje proizvoda koji želite da kupite

  2. Pregled Korpe

  3. Unos podataka o naručiocu i mestu isporuke

  4. Način dostave

  5. Izbor načina plaćanja

  6. Pregled i potvrda narudžbenice

  7. Pronalaženje proizvoda koje želite da kupite
    Proizvodi su organizovani po kategorijama koje možete pregledati poput kataloga. Kada pronađete proizvod koji želite da naručite izaberite dugme “Stavi u korpu”. Time ste proizvod ubacili u svoju virtuelnu korpu. U korpu možete dodati još proizvoda.

  8. Korpa
    Kada ste završili sa stavljanjem proizvoda u korpu i želite da ih naručite, izaberite opciju “Korpa”. Na stranici korpa se prikazuju svi proizvodi koje sto da sada stavili u nju. U korpi možete promeniti količine odabranih proizvoda, ili ukloniti proizvode koje ne želite da kupite a dodali ste ih.

  9. Unos podataka o naručiocu i mestu isporuke
    U ovom koraku je potrebno da navedete podatke o naručiocu i adresu gde je potrebno paket isporučiti. Podaci o naručiocu su podaci koji će biti navedeni na računu koji će vam biti poslat zajedno sa pošiljkom. Ukoliko kupujete kao fizičko lice, kao podatke o naručiocu navedite podatke iz lične karte.
    Podaci o mestu isporuke su podaci gde želite da pošaljemo pošiljku. Molimo vas da sve podatke navedete što preciznije kako bi vas kuriri koji uručuju pošiljke što lakše pronašli. U slučaju neispravno unetih podataka, može doći do vraćanja vaše pošiljke i sporije isporuke.

  10. Način dostave
    Dalje će vam biti prikazan način na koji će vam pošiljka biti dostavljena. Sve proizvode šaljemo putem kurirske službe.

  11. Izbor načina plaćanja
    U ovom koraku je potrebno da izaberete kako želite da platite naručene proizvode. bravus.rs podržava sledeće načine plaćanja:
    – VISA, Maestro, MasterCard, Dina i Amex platnom karticom (online plaćanje)
    – plaćanje pouzećem (za pojedine proizvode iz ponude)

  12. Pregled i potvrda narudžbenice
    Na kraju, pre nego što potvrdite narudžbenicu, možete još jednom pogledati sve njene detalje: šta ste naručili, podatke o naručiocu, adresu isporuke, kako će pošiljka biti upakovana, kada će biti dostavljena, koliko iznose troškovi dostave, kolika je ukupna cena, itd.
    Ukoliko se slažete sa narudžbenicom izaberite opciju “Potvrdi” čime je ona kreirana. Automatski sa potvrdom narudžbenice na registacioni email vam se šalje pregled narudžbenice i uputstvo za plaćanje.

II PLAĆANJE

Odabrane proizvode na bravus.rs možete platiti:
– Platnom karticom (online plaćanje)

Plaćanje proizvoda na našoj internet prodavnici je moguće izvršiti na jedan od sledećih načina: platnim karticama – VISA, Maestro, MasterCard, Dina i Amex koje podržavaju plaćanje preko Interneta. Plaćanje karticama je realizovano u saradnji sa Banca Intesa a.d. Beograd i obavlja se na bezbedan i sertifikovan način jednostavnim unosom podataka sa platne kartice.

Nakon što se unesu podaci o kartici i potvrdi plaćanje, banka autorizuje transakciju i time je porudžbina odobrena i ulazi u dalji proces pripreme za isporuku. Iznos će biti rezervisan na vašoj kartici (računu) i neće Vam biti raspoloživ za drugu namenu.

Transkacija će biti kompletirana i iznos skinut sa vašeg računa tek kada su proizvodi pripremljeni za transport i predati kurirskoj službi. U slučaju da se plaćanje ne kompletira, odnosno iznos se ne skine sa računa do isteka 14 dana od prihvatanja Vaše porudžbine, ta porudžbenica će biti otkazana i izbrisana.

Nakon isteka roka od 14 dana , novac rezervisane na Vašem računu se oslobadjaju i biće Vam ponovo na raspolaganju. Nakon toga možete ponoviti istu ili novu porudžbinu, i izvršiti plaćanje vezano za njih. Proverite kod banke koja je karticu izdala da li Vaša kartica podržava plaćanje preko Interneta.

Primenjeni bezbednosni standardi

Iz sigurnosnih razloga, podaci o vašoj platnoj kartici su vidljivi samo Banca Intesa a.d. Beograd kao procesoru kartica. Sajt banke je zaštićen i siguran za ovaj način plaćanja.

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola, primenom najsavremenijih metoda tokenizacije osetljivih podataka, i u skladu sa PCI-DSS standardima.

Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni trgovcu. 3D Secure zaštita za sve trgovce i kupce – koristi se najviši globalni standardi zaštite i privatnosti podataka. Svi trgovci su automatski uključeni u 3D-Secure zaštitu, čime se kupcima garantuje bezbednost kupovine.

Brojevi platnih kartica kupaca se ne čuvaju na sistemu trgovca a sami upis se štiti SSL enkripcijom podataka. PCI DSS Standardi –  se konstantno usaglašavaju sa svim zahtevima kartičarskih organizacija u cilju povećanja nivoa bezbednosti trgovaca i kupaca. Od 2005 godine do danas, bez prekida, sistem je sertifikovan kao PCI-DSS Level 1 što predstavlja najviši standard u industriji.

PCI Data Security Standard (PCI-DSS) je norma koja definiše neophodne mere bezbednosti pri obradi, čuvanju i prenošenju osetljivih kartičarskih podataka. PCI Standardima se štite osetljivi podaci o korisniku kartice tokom celog procesa plaćanja: od momenta unosa podataka na prodajnom mestu trgovca, tokom komunikacija između trgovca i relevantnih banaka i kartičarskih organizacija, kao i kasnije čuvanje tih podataka.

– plaćanje pouzećem
Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje narudžbenice kuriru prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje se vrši isključivo gotovinom. Samo pošiljke u kojima se svi proizvodi mogu platiti pouzećem se mogu platiti na ovaj način.

III DOSTAVA

Dostava naručenih proizvoda iz narudžbenice se obavlja po evidentiranju vaše uplate. Dostavu pošiljki vrši kurirska služba i moguća je samo na teritoriji Srbije bez Kosova. Troškovi dostave se posebno naplaćuju i zavise od mase paketa a ne od mesta dostave. Cena dostave je iskazana na poslednjoj stranici procesa naručivanja. Troškove dostave plaćate zajedno sa proizvodima, tako da je prilikom preuzimanja pošiljke potrebno samo potpisati adresnicu. Samo u slučaju plaćanje pouzećem, plaćanje narudžbenice vršite kuriru prilikom preuzimanja pošiljke.
Okvirno vreme za koje će vam pošiljka biti uručena navedeno je u pregledu narudžbenice. Kako u praksi uručenje može biti i brže, a da ne bi svaki dan isčekivali kurira i pošiljku, prilikom predaje vaše pošiljke kurirskoj službi poslaćemo vam email obaveštenja da smo pošiljku poslali. To znači da će kurir sa pošiljkom biti sutradan na vašoj adresi.

IV REKLAMACIJE

U slučaju da imate bilo kakvu reklamaciju na proizvod ili našu uslugu, budite slobodni da nas kontaktirate, uvek smo spremni da rešimo svaku situaciju.

Proizvodi koji dolaze u direktan kontakt sa intimnim delovima tela ne podležu raklamaciji, bez opravdanog razloga.

Potrošač može da izjavi reklamaciju prodavcu radi ostvarivanja svojih prava iz čl.52, 54. i 81. Zakona o zaštiti potrošača, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka.

Potrošač može da izjavi reklamaciju telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu računa na uvid ili drugog dokaza o kupovini (kopija računa).

Prodavac je dužan da vodi evidenciju primljenih reklamacija i da je čuva najmanje dve godine od dana podnošenja reklamacije potrošača.

Prodavac je dužan da potrošaču izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, odnosno saopšti broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.

Evidencija o primljenim reklamacijama se vodi u elektronskom obliku i sadrži naročito podatke o podnosiocu i datumu prijema reklamacije, podatke o robi, kratkom opisu nesaobraznosti i zahtevu iz reklamacije, datumu izdavanja potvrde o prijemu reklamacije, odluci o odgovoru potrošaču, datumu dostavljanaj te odluke, ugovorenom primerenom roku za rešavanje na koji se saglasio potrošač, načinu i datumu rešavanja reklamacije kao i informacije o produžavanju roka za rešavanje reklamacije.

Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamacju. Odgovor prodavca na reklamaciju potrošača mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu i nameštaj, od dana podnošenja reklamacije.

Prodavac je dužan da postupi  skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost potrošača.

Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciji primljenih reklamacija. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.Nemogućnost potrošača da dostavi prodavcu ambalažu robe ne može biti uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti.

V POVRAĆAJ NOVCA

Povraćaj novca se vrši isključivo na tekući račun kupca, a isplata u gotovini nije moguća.

U slučaju povraćaja sredstava kupcu koji je predhodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, taj povraćaj se vrši isključivo preko iste VISA, Maestro, MasterCard, Dina i Amex kartice koja je korištena za plaćanje. Ovo znači da će naša banka na naš zahtev obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Ukoliko kupac želi da mu se izvrši povrat sredstava, potrebno je da pošalje zahtev na office@bravus.rs kako bi dobili neophodne podatke.

Izjava o konverzijama

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

VII POVRAĆAJ I ZAMENA KUPLJENE ROBE

Troškove slanja prilikom vraćanja i zamene kupljene robe snosi potrošač, osim u slučajevima kada potrošač  dobije neispravan ili pogrešan artikal i kad troškove slanja snosi prodavac.

Troškove slanja robe na servis ili njihove zamene, snosi kupac.

OBAVEZNO PROVERITE SASTAV PAKETA ČIM GA PREUZMETE OD KURIRSKE SLUŽBE I ODMAH PRIJAVITE EVENTUALNE NEDOSTATKE!

U nekim slučajevima kada fali neki artikal ili niste dobili odgovarajući proizvod, odmah po prijemu paketa pozovite +381 (0)65/26 28 000 i prijavite nedostatak.

Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalnom neoštećenom pakovanju. U suprotnom nećemo primiti paket.

Besplatna dostava

Vršimo besplatnu isporuku u roku od 2 radna dana za sve proizvode na stanju.

Online plaćanje

Robu možete platiti platnim karticama, pouzećem ili uplatom na račun.

TOPLO. ČISTO. EFIKASNO.

© BRAVUS d.o.o. 2023. | Sva prava zadržana | Izrada sajta ХАЈДУЦИ